Niet tevreden? Ook dan zijn we er voor je

Heeft u een klacht?

We doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar het kan voorkomen dat je toch een klacht wilt indienen. Als dat het geval is, horen we dat graag van je. We helpen je graag verder en kijken hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Klachten die we ontvangen, worden zo snel mogelijk door de directie in behandeling genomen. We streven ernaar om een klacht binnen twee weken af te handelen. Je kunt je klacht indienen via het klachtenformulier hiernaast.
Omschrijf je klacht zo duidelijk en volledig mogelijk. We nemen binnen één week contact met je op.

Mochten we er samen niet uitkomen dan heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan Kifid, een onafhankelijk klachtenloket voor geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. We zijn bij Kifid aangesloten en volgen altijd hun uitspraken op, ook als deze negatief voor ons zijn. We doen er alles aan om klachten snel, eerlijk en adequaat op te lossen.

De gegevens van het Kifid zijn:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Koningin Julianaplein 10
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070-333.8.999